להצעה:
0559395719

רפד ספות פתח תקווה

מחפשים רפד ספות העובד בפתח תקווה והסביבה? מעולה! אנחנו בזוהר בניקיון מתמחים בניקוי ספות, ריפודים וריפוד ספות. אנו מבינים עד כמה תהליך של ריפוד ספות דורש מקצועיות ולכן החלטנו להעניק לכם שירות ייחודי בו אנו מגיעים עד לביתכם, בודקים את מצב הספה שלכם, מבינים האם ניתן לרפד אותה ומסייעים לכם בבחירת ריפוד מתאים מבין שלל עיצובים ודגמים שברשותנו.

רפד ספות פתח תקווה – מתי צריך לרפד?

ובכן, עד לפני מספר שנים, אנחנו די בטוחים שהספה, הכורסאות או מערכת הישיבה שלכם גרפו אינספור מחמאות. על הצבע, על המראה… אבל זה כבר תקופה ארוכה שהיא או הן כבר לא נראית כתמול שלשום.

אם הספה שלכם סובלת מכתמים שהצטברו ולא ניתן להסיר כמו כתמי זיעה, כתמי מזון ושתייה או שיש לכם בבית ילדים קטנים ובעלי חיים, כנראה שזה הזמן להעביר אותה תהליך פשוט של מתיחת פנים – ריפוד ספות.

כעת כל מה שנשאר לכם זה לאתר רפד ספות מקצועי הפועל באזור המגורים שלכם ולמזלכם הגעתם למקום הנכון! הרפד יציג בפניכם את כל האופציות המתאימות לטיפול בספה שלכם בין אם זה תיקון נקודתי של הקרעים, תיקון של רגלי העץ ריפוד של כל הספה ועוד…

מהם השלבים בריפוד ספה?

  1. בדיקה של הריפוד – לפעמים יש צורך לא רק להחליף את החלק החיצוני של הספה, אלא גם את החלק הפנימי. למשל, הרבה פעמים כדאי להחליף גם את הספוג.
  2. יצירת שבלונות – שלב זה נועד כדי שהריפוד החדש יתאים בצורה מושלמת לרהיט ולכן מכינים מאין שבלונות כאלה שמאפשרות להבין את הזוויות והמידות המדויקות של הריפוד.
  3. בחירת הבד- היום יש כל כך הרבה סוגים של ריפודים החל מבד טבעי כמו כותנה או פשתן, דרך בד סינטטי הדוחה כתמים ומבטיח שמירה על הספה לאורך זמן ועד עור איכותי שמעניק לספה מראה יוקרתי ואלגנטי. בשונה מספות בד אותן קשה לנקות, ספות עור קל מאוד לנקות אבל במידה ונכנס אור ישיר הביתה, שווה לשקול בבחירת ספת בד כי אור ישיר פוגע בעור.
  4. התקנת הריפוד – לוקחים את הבד שנגזר מהשבלונות ותופרים לספה.

לסיכום, אם אתם רוצים לשדרג את מראה הספה והסלון כאחד, אם הספה שלכם כבר לא יפה כתמול שלשום אבל אתם לא רוצים לקרוע את הכיס, אם הספה מלאה כתמים או קרעים ותהליך ניקוי ספות לא מספיק לכם, זה הזמן לרפד את הספה.

כמה יעלה לי להזמין שירותי ריפוד לספה?

רוצים לשמוע עוד מידע על ריפוד ספות בפתח תקווה? כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לחייג אלינו או להשאיר את הפרטים שלכם אצלנו באתר ואנו נשמח להעניק לכם שירות מקצועי ויעיל, לענות לכם על כל השאלות ולהעניק לכם הצעת מחיר בלעדית לריפוד ספות, כורסאות ומערכות ישיבה. ​​​​​​​

שאלות נפוצות על רפד ספות פתח תקווה

כמה עולה לרפד ספה תלת מושבית?

העלות של עבודת ריפוד ספת תלת מושבית החל מ 2300 שח

איך צובעים בד של ספה?

אין אפשרות לצבוע כלל בד של ספה ישנה אלא רק לרפד.

איך למלא ספה בספוג?

כדי למלא ספה בספוג כדאי ליצור קשר עם מומחים בתחום. אנחנו מגיעים עד אליכם ועושים מילוי וחיזוק של כלל הספה.

דילוג לתוכן