להצעה:
0559395719

מנקי ריפוד ספות על רמה

ניקוי ריפוד הספות צריך להתבצע על ידי מנקי ריפוד ספות מנוסים ואחראיים שיגיעו אליכם עם ציוד מקצועי.

על מנת לוודא שהניקוי הוא ברמה הגבוהה ביותר שניתן להשיג, מומלץ לבקר באתר האינטרנט של החברה ולהתרשם מההמלצות של לקוחות שונים.

צפייה בהמלצות ובסרטונים שונים תסייע לכם להחליט אם לפנות לחברה זו או אחרת בתחום מנקי ריפוד ספות.

ניקוי ספת אלקנטרה דו מושבית
ניקוי ספת אלקנטרה דו מושבית

מנקי ריפוד ספות – מה לבדוק לפני שמחליטים

כאשר אתם מחליטים שהגיע הרגע לקרוא לחברת מנקי ריפוד ספות, ישנם כמה פרמטרים שכדאי לבדוק:

  • כשאתם יוצרים קשר עם בעל המקצוע כדאי לפרט באוזניו את כל המידע שיש לכם על הספה, סוג הבד, צבע, גוון והאם מדובר בספה חדשה או ישנה.
  • המחיר אינו צריך להיות הגורם הבלעדי שקובע אם תקבלו עבודה איכותית או עבודה בינונית. מומלץ שלא לבחור בחברה שמציעה עבודה במחיר זול בצורה מחשידה שכן אתם עלולים להתאכזב מהתוצאה.
  • ישנם בדים ייחודיים אשר רק מנקי ספות מנוסים מסוגלים לנקות אותם בצורה מושלמת. לדוגמא, ספת בד כותנה אורגני ניתן לניקוי על ידי שימוש בחומרים יקרים ומיוחדים. שימוש בחומר לא נכון יסב נזק רב לספה לעיתים אפילו בלתי הפיך.
  • לא כל כתם ניתן להסיר. אם בעל מקצוע הבטיח לכם הבטחות (ועוד בטרם ראה את הכתמים), קיים סיכוי שהוא לא יעמוד מאחורי המילה שלו. אמנם את רוב הכתמים אכן ניתן להסיר, אך עדיין ישנם מקרים בהם הכתם הוא בלתי הפיך.

    ספה זוגית אלקנטרה אחרי הניקוי
    ספה זוגית אלקנטרה אחרי הניקוי

לא עדיף לנקות לבד?

בתחום זה של מנקי ריפוד ספות ניקוי עצמאי עדיף שיכלול רק שאיבת אבק יבשה. כל שיטת ניקוי אחרת עשויה להוביל לגרימת נזק לספה ולא מומלץ לנקוט בדרך זו.

גם כתם זניח של מזון עשוי להתפתח ולהפוך לגדול יותר עקב שימוש בחומרים לא נכונים. אמנם ניתן לעיתים להתגבר על כתם זה או אחר באמצעים ביתיים, מאידך אם הספות שלכם יקרות לליבכם אז עדיף להזמין חברה מקצועית לניקוי ספות עם ניסיון של לפחות 5 שנים בתחום.

פעולת הניקוי כוללת שטיפה עמוקה על ידי חומרים מיוחדים ושאיבה חזקה מאוד אשר מתבצעת על ידי שני מנועי יניקה. כך ניתן להיפטר מכתמי שומן, דיו, בוץ ושאריות מזון גם לאחר זמן רב. מומלץ לבצע את הניקוי של ריפוד הספה אחת לשנה או לכל היותר אחת לחצי שנה אך לא יותר מזה, הבד עשוי להתבלות ולהיקרע כתוצאה מניקוי מיותר. במידה ויש קרעים בבד, יש צור להזמין שירותי ריפוד ספות, להחלפת הבד לחדש.

כמה יעלה לי להזמין ניקיון?

חברת זוהר בניקיון תשמח לסייע לכם בניקוי הספות בבית אצלנו המחירים נמוכים שכוללים עבודה מקצועית ללא פשרות.

עלות ניקיון ספות בדירה נע בין 280 שח ל550 שח, תלוי הרבה בסוג הבד וגודל הספה. היכנסו לדף מחירון באתר לעיון במחירי ניקוי הספות והכורסאות השונות.

חייגו אלינו עוד היום לקבלת הצעה משתלמת. מומלץ לשלוח תמונה של הספה דרך הוואטסאפ וכך לקבל הצעה מדויקת.

שאלות נפוצות על מנקה ריפודים לכל סוגי הספות

איך לנקות בד של ספה?

יש אפשרות לנקות בד של ספה ישנה בשאיבה רגילה אבל אם יש כתמים קשים חובה ומומלץ להזמין ניקוי מקצועי של חברת זוהר בניקיון.

איך מנקים ספה מבד רחיץ?

ניקוי בד רחיץ מומלץ עם מכונה שתפקידה לתת לבד הזרקה יניקה.

איך מנקים ספה דמוי עור?

ניתן לנקות ספה דמוי עור רק עם מגבון ללא אלכוהול בתנועה עיגולית, במידה ואחרי רבע שעה רואים שהכתם לא יורד מומלץ להזמין שירותי ניקיון מקצועי.

דילוג לתוכן