להצעה:
0559395719

ניקוי ספות בד

הספה מלוכלכת? מעוניינים לרענן את הספות בסלון? צריכים ניקוי ספות בד מקצועי? יש לכם לכלוכים קשים בריפודים של הספות? סובלים מכתמים של דיו בריפודים? כתמים של שמן? כתמים של אוכל? פנו עכשיו רק למומחים בתחום!

רוצים הצעה לניקוי ספות? חייגו אלינו עכשיו לקבלת הצעת מחיר זולה ומשתלמת! 0559395719

הבדים מלווים אותנו לאורך כל ההיסטוריה. הם שימשו את בני האדם לצרכים שונים כגון ביגוד, כסות, ייצור דגלים ואפילו מפות שולחן. בשנים האחרונות אין ספק כי הבדים השתלטו על עולם הספות, מה שמצריך באופן אוטומטי שירות של ניקוי ספות בד.

במהלך ההיסטוריה למדנו לנצל את המשאבים הקיימים על מנת להפיק בדים מסוגים שונים.

השימוש בצמח הכותנה הניב מגוון רחב של שימושים וגם משי וצמר היו חלק נכבד מהתוצרת. בהמשך החלו לייצר גם בדים סינטטיים אשר הכילו סיבים לא אורגניים. הבד הסינטטי היה עמיד יותר והפך למקובל בתעשיות הריפוד והביגוד הכללית.

ספה מבד שלוש מטר לפני תהליך ניקוי
ספה מבד שלוש מטר לפני תהליך ניקוי

ניקוי ספות בד – רהיט מופלא אחד

העולם המודרני מציע לנו רהיטים מסוגים שונים שמשמשים אותנו בבית הפרטי ומסייעים לנו להרגיש בנוחות ולבצע מטלות פרקטיות שונות. הספה היא ללא ספק אחד הרהיטים המוכרים ביותר שקיימים והשימוש בה הוא יומיומי. ניקוי ספות בד מקצועי הינו עסק לבעלי מקצוע מנוסים בלבד. הספה אשר נמצאת בדרך כלל בסלון מול הטלוויזיה צוברת לכלוך רב ורק ניקוי ספות בד מקצועי יוכל להחזירה למצבה המקורי.

ניקוי ספות יתבצע כחלק בלתי נפרד משגרת הניקיון הביתי שלך. בנוסף, חברה מקצועית תוכל להגיע אלייך כאשר יש צורך בכך ולאחר שתסיים את עבודתה הספות יקבלו מראה מחודש. ספות הבד סופגות אליהן את כל מה שנמצא בסביבתן: שאריות מזון, נוזלים, אבק, שערות של בעלי החיים ועוד.

לשמור על ספות

שמירה על הספות תתבצע על ידך. ברגע שדבר מה נשפך על הספה, חשוב לנקות אותו מיד עם חומרים עדינים המיועדים לכך (לעתים גם מים יספיקו) ולאחר מכן לאפשר לספה להתייבש ולהתאוורר. בנוסף, חשוב לשאוב את הספה באופן קבוע ולהסיר לכלוך ואבק. אחת לתקופה מומלץ להזמין חברה מקצועית ולהחזיר את הזמן לאחור.

הגורמים שיכולים להשאיר כתמים על הבד

החיים בבית יכולים לגרום לספת הבד שלך להתלכלך. הכתמים אשר יופיעו על הבד יכולים להיות בשל פעולה ברורה שפגעה בהם כמו קפה או משקה אחר שנשפך על הספה. אך ישנם גם גורמים אשר אינם מוחלטים וגם הם יכולים להשפיע על הנראות של הבד.

ישיבה "רגילה" על הספה יכולה גם היא לגרום ללכלוך. הזיעה שלנו ונגיעה עם כפות הידיים (או ישיבה עם רגליים יחפות על הספה) ופעולות אחרות שנראות תמימות לחלוטין, יכולות לאורך זמן ליצור כתמים.

סלון פינתי מבד לפני ניקוי
סלון פינתי מבד לפני ניקוי

להפוך ספה ישנה לחדשה בחצי שעה

יש כל מיני סוגים של ספות: ספות בד כמו אימפלה, אלקנטרה, בדי כותנה או פשתן, סוגים שונים של בדים סינטטיים וספות עור או דמוי עור שגם כן מתחלקות לכל מיני סוגים.

כידוע, עם הזמן הספות שלנו צוברות המון לכלוך מאבק, מאוכל ושתייה, מפעולות שהילדים עושים, מבעלי החיים וכן גם מהאירוח של אנשים.

חלק מהספות נראות תוך כמה חודשים ממש ישנות ואפילו שחורות וזה בדיוק הזמן להזמין ניקוי ספות מהמומחים בתחום עם וותק של שנים.

תהליך הניקוי מתבצע באמצעות מכונה מיוחדת המחדירה אל תוך הבד אנזימים המפרקים את הלכלוך ומסירים את הכתמים. האנזימים בשילוב חומרי ניקוי ייעודיים וידידותיים לסביבה שנבדקו מחקרית, עוזרים להיפטר מכל סוג של לכלוך ומשאירים את הספה שלנו רעננה, נקייה כאילו ממש יצאה מהחנות.

ספות בד צבע שחור פינתי
ספות בד צבע שחור פינתי

הזמן המתאים לבצע ניקוי ספות בד

הדרך הטובה ביותר ליהנות מהספות שלך לאורך זמן היא להזמין מנקה ספות המתמחה בניקוי ספות בד מקצועי. יש לך אפשרות לבצע עבודות תחזוקה קבועות לספה שלך, לנקות אותה עם שואב ועם חומר המיועד לכך, אך חברה מקצועית תבצע עבודה יסודית יותר.

הזמן המתאים לבצע את הניקוי יכול להיות לקראת חג או כאשר הספה כבר מראה סימנים של התיישנות. זמן נוסף לבצע את הניקוי הוא כאשר עולה הדילמה אם להחליף את הספה הקיימת וזאת בשל הנראות שלה. ניקוי מקצועי יחזיר את הספה בזמן ויאפשר לך ליהנות מספה במראה חדש.

כמה זמן זה לוקח לנקות ספה מבד?

ניקוי ספות מקצועי נמשך בממוצע בין חצי שעה לשעתיים כאשר יש לתת לספה זמן ייבוש ממושך שנע בין 5-9 שעות, תלוי בטמפרטורה בבית ובמזג האוויר.

אילו סוגי בדים ניתן לנקות

למעשה, רוב סוגי הבדים ניתנים לניקוי, אך ישנן רמות קושי שונות ביניהם. חומרי הניקוי המקצועיים מותאמים לסוג הבד ומסוגלים להסיר את מרבית הכתמים אך לא את כולם.

  • בד אורגני הוא אחד הקשים ביותר לניקוי. מדובר על צמר, כותנה, משי ועוד סוגים של בדים אשר לא כוללים חומרים סינטטיים. היות שהבד הינו אורגני הוא יספוג את הכתם בצורה טובה יותר ויהיה פחות עמיד לחומרים כימיים חזקים. גם טמפרטורת המים שבעזרתם ינקו את הבד תהיה שונה מבד לבד.
  • בדים סינטטיים הם בדרך כלל קלים יותר לניקוי שכן הם עמידים יותר לחומרי ניקוי.
  • מאידך, היות שמדובר על בד צבוע אז עלולה להתרחש דהייה שתגרום לבד לשנות את צבעו המקורי. בעל מקצוע העוסק בתחום כמו ניקוי ספות בד מקצועי ידע בדיוק באיזה סוג של חומר להשתמש, באיזה מינון וטמפרטורת מים נכונה.
  • ניקוי ספות בד מקצועי יעשה שימוש גם במסיר כתמים ייעודי. כל מסיר כתמים מיועד לפירוק של כתם מסוג אחר ושימוש לא אחראי עלול לגרום לנזק רציני.
    ניקוי כתם שתן על ספה מבד
    ניקוי כתם שתן על ספה מבד

היתרונות של ניקוי ספות

  1. ספה חדשה במחיר שווה לכל נפש – במקום לזרוק את הספה הישנה או להעביר אותה הלאה, אפשר להזמין ניקוי ספות מקצועי ולהנות מספה במראה חדש מבלי לקרוע את הכיס.
  2. תהליך מהיר – הניקוי מתבצע תוך כמה שעות בלבד.
  3. ניקוי יעיל המסיר את כל סוגי הכתמים – בשונה מחומרי ניקוי אותם ניתן לרכוש באינטרנט או ברשתות המובחרות, ניקוי ספות עם מכונה מסיר את כל סוגי הכתמים ולו העקשניים ביותר.

מהם האזורים הייעודיים עבור ניקוי ספות בד מקצועי

באופן כללי, כאשר מנקים ספה יש לשטוף את כולה על מנת ליצור מראה אחיד ולכסות אל כל השטח.

מובן שישנם מקומות אשר סופגים מן הסתם יותר לכלוך. בעיקר מדובר על כל האזורים עליהם מגיעות כפות הידיים והראש.

איברים אלו מפרישים שומן באופן טבעי והוא מצטבר בבד במשך הזמן ויוצר שכבת שומן.

האזורים האחוריים אשר צמודים לקיר יצברו יותר אבק שכן רב הזמן אין דרך נוחה להגיע אליהם, מדריך מפורט לניקוי ספות תוכלו למצוא בלחיצה פה.

אם יש לכם כלב או חתול (או צ'ינצ'ילה), סביר להניח שהספה תתמלא בשיער שיתפרש על כל השטח.

הסרת השיער תלוי בסוג הבד ולא כל אחד מסוגל להיפטר ממנו לחלוטין. ניתן להשתמש באמצעים ביתיים להסרה של השיער שנדבק לבד אך יש להיזהר מגרימת נזקים או קרעים לבד. אך חשוב גם להזמין ניקוי ספות בד מקצועי כאשר הלכלוך יוצא מכלל שליטה.

ספות בד עם כתמי שומן גוף וזיעה
ספות בד עם כתמי שומן גוף וזיעה

איך בוחרים חברה המתמחה בניקוי ספות?

ראשית כל מומלץ להיעזר בחברים או מכרים שלכם ולשאול האם הם מכירים חברה מקצועית ומנוסה לניקוי ספות. במידה ואין לכם המלצות רלוונטיות, תוכלו לאתר חברה מקצועית דרך רשת האינטרנט בחיפוש פשוט או דרך הרשתות החברתיות.

חשוב לוודא שהחברה בה אתם בוחרים בעלת זמינות גבוהה ופועלת בהתאם לאזור המגורים שלכם. למשל, מיותר לבחור חברה הפועלת באזור הדרום כאשר אתם מתגוררים במרכז. דבר נוסף שחשוב לשאול קשור בהכרח למכשור ולחומרי הניקוי שבהם החברה עושה שימוש.

איך אפשר לקבל הצעת מחיר לניקוי?

צרו איתנו קשר עוד היום לקבלת הצעת מחיר משתלמת.

גלריית תמונות של ספות בד

שאלות נפוצות על ניקוי ספות מבד

יש לי כתמי שומן גוף על הספה מבד האם כל הכתמים ירדו?

כן. רוב רובם של הכתמים יורדים לגמרי. מה שמתקשה לרדת לבסוף משאיר רושם ממש קטן ולא בולט.

האם בניקוי הספה כל האבק נשאב מהבד?

כן. כל האבק במלואו נשאב מהספות גם מה שנבלע עמוק 10 סמ בספוגים.

יש לי ספה מבד והכלב השתין לי עליה, האם הכתם והריח ירדו לגמרי?

לגמרי כן. הניקוי נעשה עם מכשור מקצועי על ידי מכונה שמזריקה את חומר הניקוי לעומק הספה ויונקת חזרה עם הלכלוך ובנוסף משאירה ריח ניחוח נעים.

דילוג לתוכן