להצעה:
0559395719

ניקוי ספות בתל אביב

מחפשים ניקוי ספות בתל אביב? אין ספק כי הגעתם בדיוק למקום הנכון! דרך האתר ”זוהר בניקיון“ תוכלו להנות מהצעה משתלמת במיוחד שלא ניתן לסרב לה.

אנו מבצעים את כל סוגי התחזוקה והניקיון לספות, בדים וריפודים. למעשה, תל אביב נחשבת למרכז המטרופוליטן בישראל והבניה בה מתבצעת בקצב מסחרר.

שטחים שנראו ריקים תוך מספר חודשים הופכים לגורדי שחקים, שכן הביקוש גדול במיוחד אל מול ההיצע, מה שיצר מצב של לחץ בתחבורה וזיהום אוויר עם אבק כבד באיזורים צפופים.

אי לכך ובהתאם לזאת, חלה עליה בביקוש לבעלי מקצוע וחברות העוסקות בתחומי הניקיון ספות, ריפודים ושטיחים באיזור תל אביב והמרכז הצפוף.

כולנו מבינים ויודעים כי הספה היא הרהיט המבוקש והשימושי ביותר בסלון הביתי. אם יש לכם בבית ילדים קטנים או חיות מחמד, אתם ודאי יודעים עד כמה מדובר במשימה מאותגרת ולא פשוטה כלל וכלל.

ניקוי ספת עור בדרום תל אביב בשכונת קרית שלום
ניקוי ספת עור בדרום תל אביב בשכונת קרית שלום

ניקוי ספות בתל אביב – לעשות לבד או להזמין שירות?

לא פעם קרה לנו שהגענו הביתה אחרי יום עמוס וגדוש בעבודה ומשימות, הילדים יושבים להם מול הטלוויזיה, איך לא עם הדברים הכי מלכלכלים שיש כמו מעדן שוקולד, קורנפלקס ושאריות של עוגיות שכבר עושות להן את דרכן פנימה אל תוך חורי הספה.

בשארית כוחותינו אנו מחפשים כל מיני רעיונות יצירתיים כדי לנקות את הספה הביתית, קוראים טיפים ושיטות לניקוי ספות באינטרנט ולא בטוחים מה לעשות.

אחת הבעיות עם מצבים כאלה היא שאנו פועלים בזמן לחץ וזה ממש לא מומלץ. יש לא מעט חומרים שיכולים לגרום לקיבוע של הכתם, משום שיש כל כך הרבה סוגים של ספות, בעיקר שמדובר בספות בד ולכן הדבר הכי טוב שאנחנו יכולים לעשות הוא לנשום אויר, לצלצל לחברה מקצועית לניקוי ספות ולקבל הנחיות מאיש מקצוע.

אז בפעם הבאה שמשהו כזה קורה, שנשפך על הספה קפה, שהכלב שלכם החליט להשתין על הספה או שהילדים החליטו לעשות מסיבת אוריאוס ובמבה, תעצרו. תנשמו. תספרו עד 10 וצלצלו אלינו.

ספה פינתית בתהליך ניקיון בשכונת גורדון בתל אביב
ספה פינתית בתהליך ניקיון בשכונת גורדון בתל אביב

ניקוי סלון – איך זה עובד?

ברוב המקרים מה שמומלץ לעשות הוא לפנות לחברה מקצועית לניקוי ספות. יש שתי שיטות עיקריות לניקוי, האחת היא השיטה היבשה והשנייה הרטובה.

במידה ויש צורך בניקוי של ספת בד, אנחנו דוגלים דווקא בשיטה הרטובה משום שזו הדרך הטובה ביותר להסיר את כל סוגי הכתמים החל מכתמי מזון קשים כמו רטבים ושוקולד, דרך כתמי שתייה של קפה או אפילו יין, כתמי הפרשות, זיעה ועוד.

יתרון נוסף של השיטה הרטובה הוא בכך שאנו עושים שימוש בחומרים אורגניים מיוחדים ללא כימיקלים, חודרים לעומקם של סיבי הבד וכך בעצם הכתמים יורדים לגמרי. במידה ומדובר בניקוי ספת עור, נעדיף את השיטה היבשה.

ניקוי ספות בד בתל אביב – שלבים בביצוע

  1. שאיבה יסודית של הספה מלכלוכים.
  2. הכנסת חומרים המכילים אנזים המפרק את הכתמים לתוך המכונה.
  3. התזה של החומר בכל שטח הספה.
  4. ספיגה של החומר גם בחריצים.
  5. שפשוף החומר במטרה להחדירו לסיבי הספה.
  6. שאיבה ויניקה הלוך וחזור.
  7. שימוש בחומר מיוחד לנטרול ריחות(רצוי מאוד בדירות עם בעלי חיים כמו כלבים וחתולים).
  8. חזרה על פעולת השאיבה והניקה.
  9. המתנה לייבוש מלא(כ5-8 שעות).

בספות עור התהליך מעט שונה וכולל מריחת של החומר על הספה, שפשוף עם מברשת מיוחדת ושימוש של הספה כדי להחזיר לה את הברק הטבעי של העור. בתל אביב פחות מצוי הזמנות לניקוי ספות עור.

ניקוי מערכת סלונים ישנה בצפון תל אביב שכונת רמת אביב
ניקוי מערכת סלונים ישנה בצפון תל אביב שכונת רמת אביב

מה היתרונות של הניקיון המקצועי?

לניקוי ספות מקצועי יש כמה יתרונות. בראש ובראשונה אנו מקבלים בסוף הניקוי ספה חדשה ומרהיבה. אז במקום לקרוע את הכיס ולהוציא הון עתק על מערכת ישיבה חדשה, בעלות סמלית אנו יכולים להנות ממראה סלון חדש לגמרי.

יתרון נוסף הוא בהיבט של תחזוקה. עם הזמן הספה שלנו צוברת לכלוך, חול וחיידקים, לכן ממש כמו שאנו מתחזקים כל חלק אחר בבית, כך גם הספה שלנו זקוקה לתשומת לב והניקוי שומר עליה לאורך השנים. אם נקפיד לנקות אותה אחת לכמה חודשים, נוכל להנות ממנה שנים רבות.

כמה יעלה לי לנקות את הספות באיזור תל אביב?

המחיר לניקוי ספות באיזורי תל אביב משתנה ותלוי ברמת המקצועיות של החברה שתבחרו, גודל הספה, סוג הספה וכמובן שיטת הניקוי. לעתים, יש לקוחות שמעוניינים לשלב גם סוגי ניקיון נוספים כמו ניקיון לשטיחים בבית או וילונות מה שמוזיל את עלות הניקוי.

למידע נוסף והצעת מחיר צרו איתנו קשר ממש עכשיו. מומלץ לשלוח תמונה ברורה של הספה דרך הוואטסאפ וכך לקבל הצעת מחיר מהירה.

שאלות נפוצות על ניקוי ספות באיזור תל אביב

האם יש הנחה לסטודנטים שגרים בתל אביב?

בהחלט כן. אנחנו מבינים את הקושי של המחיה ביום יום לקהל הסטודנטים והאברכים, ואנחנו באים לקראת במחיר כמה שאפשר.

מסעדה בתל אביב עם ספות מלוכלכות מהאוכל – הכתמים בטוח ירדו?

אין ספק שכן. כתמי אוכל קלים יותר להורדה בפעולות הניקוי ריפודים גם בעסקים כמו מסעדות וקפטריות. רק יש לשים לב לבצע את הניקיון בתדירות של אחת לחודש, אחרת הכתמים הורסים את הבד עצמו ואז יש צורך לבצע החלפה של הריפוד לספות.

איך לנקות בד של ספה?

יש אפשרות לנקות בד של ספה ישנה בשאיבה רגילה אבל אם יש כתמים קשים חובה ומומלץ להזמין ניקוי מקצועי של חברת זוהר בניקיון.

איך מנקים ספה מבד רחיץ?

ניקוי בד רחיץ מומלץ עם מכונה שתפקידה לתת לבד הזרקה יניקה.

איך מנקים ספה דמוי עור?

ניתן לנקות ספה דמוי עור רק עם מגבון ללא אלכוהול בתנועה עיגולית, במידה ואחרי רבע שעה רואים שהכתם לא יורד מומלץ להזמין שירותי ניקיון מקצועי

דפים מומלצים לניקוי ספות באיזורי תל אביב והמרכז

דילוג לתוכן