להצעה:
0559395719

ניקוי ספות בגבעתיים

מחפשים חברה מקצועית המתמחה בניקוי ספות בגבעתיים עם דגש על תהליך יסודי ויעיל ללא פשרות? רוצים להסיר את כל הכתמים בספה שלכם בלי יוצא מן הכלל ולהנות מספה חדשה מבלי לקרוע את הכיס? הגעתם בדיוק למקום הנכון!

רוצים הצעה לניקוי ספות? חייגו אלינו עכשיו וקבלו הצעת מחיר זולה ומשתלמת!

העיר גבעתיים הממוקמת בלב ליבה של ישראל ונחשבת לחלק בלתי נפרד ממחוז תל אביב וגוש דן והמרכז, נחשבת היום לאחת מהערים המבוקשות למגורים עבור סטודנטים, רווקים ורווקות, זוגות צעירים ומשפחות בישראל ולא סתם.

מסעדות  ברים, ובתי קפה בכל פינה, חנויות, גני שעשועים ופארקים כאשר העיר נמצאת בתנופה מתמדת ופרויקטים רבים של נדל“ן עומדים להסתיים בה.

לכן אם גם אתם עוברים בקרוב לעיר המדהימה גבעתיים ורוצים לחדש את מראה הסלון שלכם או שהספה בביתכם בגבעתיים כבר מלאה בכתמים ומראה כי שמחת חיים של ילדים קיימת בביתכם, זה הזמן ללכת על זה. תהליך פשוט, יעיל ומהיר שמתאים לכל סוגי הספות: ספות עור וספות בד גם כן.

תהליך ניקוי ספה תלת מושבית בשכונת ארלוזורוב בגבעתיים
תהליך ניקוי ספה תלת מושבית בשכונת ארלוזורוב בגבעתיים

ניקוי ספות בגבעתיים – מסירים את כל סוגי הכתמים

למעשה, אנו בחברת זוהר בניקיון בחרנו לקחת את כל הנושא הזה של ניקוי ספות צעד אחד קדימה. אנו עושים שימוש בחומרי ניקוי יעילים במיוחד.

החומר מכיל אנזים שבעצם מסייע לפרק את כל סוגי הכתמים בין אם זה כתמי שומן כתוצאה ממזון או רטבים, בין אם זה כתמי שתייה כמו יין, קפה או מיצים שהילדים שותים על הספה ובין אם פשוט כתמים שאין לכם מושג מאיפה הם הגיעו.

במידה ויש לכם בעלי חיים בבית, כמובן שניתן לא רק להסיר את השערות ואת כתמי השתן, אלא ממש להעביר את הספה טיפול להוצאת הריחות הרעים. התוצאה – באחריות – מדהימה!

ניתן גם להזמין במקביל לניקוי הספה, גם שירותים נלווים כמו ניקוי ריפודים לרכב מכל סוג, ניקוי שטיחים, ניקוי וילונות ועוד…

לפני ניקוי ספת רייש במרכז גבעתיים
לפני ניקוי ספת רייש במרכז גבעתיים

ניקוי ספות – איך עושים את זה?

ובכן, בשלב הראשון המומחים של זוהר בניקיון יבדקו קודם כל מה סוג הספה שלך. פעם אחר פעם אנו מגיעים לבתים ברחבי ישראל (שירות בפריסה ארצית) ומבינים שאנשים לא יודעים איזו ספה הם רכשו או קיבלו.

שלב זה קריטי משום שהוא משפיע על תהליך ניקוי הספה כולו. לאחר מכן נחליט על תכנית ניקוי שמתאימה לסוג הספה שלכם. קודם כל נשאב את הספה ביסודיות.

לאחר מכן, אם זו ספת בד, לרוב תתאים שיטה של שאיבה ויניקה המסייעת להוציא את הכתמים הכי עמוקים. עם מדובר בספת עור, מדובר בשיטה עדינה יותר שמסייעת לחדש את מראה העור ולשמור עליו לאורך שנים.

כמובן שתוכלו לשדרג את השירות ולהנות מניקוי של כל סוגי הריפודים לרבות ניקוי שטיחים פרווה, ניקוי מזרנים וניקוי וילונות.

ניקוי של סלון עור הפוך ברעננה
ניקוי של סלון עור הפוך ברעננה

אז כמה זה יעלה לי לנקות ספה בגבעתיים?

ובכן, המחיר מורכב מגודל הספה. נהוג לתמחר ספה לפי כמות המושבים שלה כאשר המחיר הממוצע נע בין 70-150 שקלים למושב כלומר בין 300-450 שקלים לספה 2+3.

כעת כל מה שנשאר לכם הוא ליצור איתנו קשר ונשמח לתאם אתכם מועד שמתאים לכם לניקוי הספה הביתית שלכם.

שאלות נפוצות על ניקוי ספות בגבעתיים

איך לנקות כיסוי ספה משערות כלב?

כדי להסיר שערות כלב מכיסוי ספה מומלץ לשאוב את הבד ביסודיות ולאחר מכן להכניס למכונה כביסה, אם אין אפשרות או שזה לא התנקה מספיק אנחנו נגיע אליכם לנקות את כיסוי הספה .

איך לנקות ספה ג'ינס?

לא ניתן לנקות באופן עצמאי ספת גינס כדי לנקות ספה גינס חובה להזמין ניקוי ספות מקצועי.

איזה ספה הכי טוב לילדים?

כשיש ילדים בבית מומלץ לקנות ספות מבד 100% סינטטי, זה סוג בד המתנקה בקלות ומחזיק מעמד לאורך שנים.

דילוג לתוכן