להצעה:
0559395719

ניקוי ספות בחיפה

שירותי ניקוי ספות בחיפה כוללים ניקוי ספות מסוגים שונים דוגמת ספות העשויות מעור או מבד.

בבתים רבים ממוקמת ספת עור אשר מנעימה את זמן של הילדים בחופשת הקיץ ואת זמנם של הוריהם בשעות הערב המאוחרות.

ידוע לכולם שהעיר חיפה ממוקמת קרוב לים וקרוב מאוד למפעלים כימיים מזהמים וכדומה שגורמים לאבק ולכלוך שמצטבר בספות וברהיטים.

אם יש לכם ספה ישנה ואתם תוהים אם כדאי לזרוק או לרכוש ספה חדשה, נראה כי רכישת ספה חדשה היא הפתרון הקל יותר אך הוא לא תמיד היעיל והנכון ביותר וזאת מפני שתי סיבות עיקריות:

ראשית, המחיר – הרבה יותר משתלם להזמין צוות מנקי ספות בחיפה מאפשר להשקיע זמן וכסף ברכישת ספה חדשה.

שנית, הערך הסנטימנטלי – הספות הן רהיטים איכותיים וחזקים שבדרך כלל עוברים מדור לדור.

ניקוי ספה פינתית גדולה בשכונת נווה שאנן בחיפה
ניקוי ספה פינתית גדולה בשכונת נווה שאנן בחיפה

ניקוי ספות בחיפה – עור ובד

שירותי ניקוי ספות בחיפה כוללים ניקוי ספות מסוגים שונים, דוגמת ספות העשויות מעור או מבד.

אנשים רבים מעדיפים לרכוש ספות עור בזכות המראה היוקרתי והנוחות שהן מספקות, אך הם שוכחים כי בבוא העת יש צורך גם לנקות את ספת העור המעוצבת מפני שאריות מזון ומשקאות, אבק וזיעה. אלה כמה טיפים לניקוי ספות מוצלח:

  • הניקוי שהורס את הספה – פעמים רבות בעלי ספות העור מקרצפים את הספה באמצעות ספוג הפלא או סקוטשברייט, אמצעי ניקוי אלה עלולים להרוס את הריפוד של הספה.
  • בסבון ומים – ניתן לנקות את הספה בזהירות באמצעות מטלית לחה הטבולה בסבון וזאת בתנאי שהספה העשויה מעור עמידה ואיכותית ובתנאי שדואגים לייבש את הכתם הרטוב באמצעות מטלית לחה. שיטת ניקוי זו אינה מתאימה לבעלי ספות העשויות מעור בלתי איכותי.
  • מרכך עור, יש דבר כזה – כדי להעניק לספת העור את המראה המבריק שלה מומלץ לנקות אותה באמצעות חומר מיוחד הנקרא מרכך עור. אחת לחצי שנה מורחים את מרכך העור על הספה, משהים אותו למשך כרבע שעה ולאחר מכן מנקים במטלית יבשה בלבד.
  • הספה לא קוראת עיתונים – לעתים זה מפתה להניח את המקומון של חיפה על ספת הבד המעוצבת בשבת אביבית ולעלעל בו בנחת. העניין הוא שהדיו של העיתון משאיר כתמים על הספה והם אינם יורדים בקלות.
  • להרחיק מחום – דרך נוספת לשמור על ספת העור היא להרחיק אותה ממקורות חום חזקים, כך שאם תכננתם להוציא את הספה אל מרפסת השמש כדאי שתחשבו שוב כי חום ישיר פוגע במרקם של הספה והורס את המראה שלה.
ניקוי ספות עור בקליניקה בשכונת דניה בחיפה
ניקוי ספות עור בקליניקה בשכונת דניה בחיפה

עם הניקיון בא הזוהר

אם הספה שלכם שנתה את צבעה ויש עליה כתמים לכלוכים שאינכם יכולים להוריד, זה הזמן לפנות למקצוענים בתחום.

זכרו כי חומרי הניקוי הזולים שבהם משתמשים מרבית האנשים לניקוי הספות הביתיות אינם יכולים להועיל במקרים שבהם יש צורך להסיר כתמים עקשניים במיוחד.

ניקוי ספה מבד סינטטי 3+2
ניקוי ספה מבד סינטטי 3+2

צרו קשר לקבלת הצעה לניקוי הספה

צוות מנקי ספות מקצועי משתמש בחומרים מיוחד, כך שבתוך כשעה אתם יכולים לקבל ספה נקייה ונוצצת. חברת זוהר בניקיון מציעה לכם מגון רחב של שירותים כמו ניקוי ספות בחיפה, ניקוי יסודי של וילונות ושטיחים, ניקוי ריפודים ועוד. חייגו עוד היום לקבלת הצעת משתלמת ונמוכה.

שאלות נפוצות על ניקוי ספות בחיפה

איך מנקים ריפוד ספה?

בשביל לנקות ריפוד ספה צריך לבצע שטיפה יסודית לכל הריפוד מכל הכיוונים והצדדים עם חומר שטיפה מקצועי.

כיצד מנקים ספה מבד?

ניתן לשאוב את הספת בד, מומלץ פעם בחצי שנה או שנה לבצע ניקוי מקצועי עם מכונה כדי לשמור על הבד לטווח ארוך

איך מנקים ספה בבית?

ניתן לנקות באופן עצמאי על ידי שאיבה או ניגוב במגבון, אך מומלץ כל תקופה להזמין ניקוי מקצועי ועמוק שישמור על הספה לאורך שנים.

איזורי שירות באיזור צפון

דילוג לתוכן