להצעה:
0559395719

ניקוי ספות בכרמיאל

מחפשים חברה מקצועית המתמחה בניקוי ספות בכרמיאל? הצוות המקצועי של זוהר בניקוי שמח לבשר לכם שהגעתם בדיוק למקום הנכון! אנו מתמחים בניקוי ספות עור, ניקוי ספות בד מכל הסוגים ומנקים את כל סוגי הריפודים עם דגש על חומרי ניקוי מובילים ואיכותיים, שימוש במכונה בינלאומית לניקוי ריפודים כדי להעניק לספה שלכם מראה חדיש ומהמם תוך מספר שעות בלבד!

ניקוי ספה עם כתם שתן של כלב בכרמיאל
ניקוי ספה עם כתם שתן של כלב בכרמיאל

ניקוי ספות בכרמיאל – למה לרכוש חדש שאפשר לנקות?

עד לפני מספר שנים, כאשר היינו שמים לב שהספה שלנו מלאה בכתמים והצבע שלה כבר לא כמו שהיה, היינו נפטרים מהספה הישנה ורוכשים חדשה. כן, בעבר לא היו משקיעים כל כך הרבה כסף בספה חדשה אבל היום, המצב שונה לגמרי.

בשנים האחרונות חל מהפך בכל מה שקשור לעולם עיצוב הפנים וההום סטיילינג. זה בא לידי ביטוי בפרטים הגדולים והקטנים גם יחד. עוד ועוד אנשים בוחרים במעצב או מעצבת פנים שיסייעו להם לעצב את ביתם מה שנקרא להלביש אותו באופן שהכי יתאים לאווירה שהם רוצים ליצור בבית שלהם. זה מתחיל מעיצוב החלל, מבחירת קו לכל אזור בבית, ממשיך בצבע הקירות, בחיפויים, באביזרים הנלווים וכמובן – הרהיטים.

בכל פרט מושקעת מחשבה רבה. בעידן שלנו מכיון ורוב המשפחות בישראל מאוד משקיעות במראה הסלון שלהן שנחשב בעצם למרכז הבית ומשפיע על האווירה ועל הסגנון העיצובי של הבית שלו ולכן גם בוחרות בסלון יקר, לא נהוג להחליף ספה אחת לכמה שנים. מדובר בקניה שאנו עושים למשך עשור לפחות. לכן, מחירי הספות היום יחסית מאוד גבוהים ורוב האנשים מעדיפים להשקיע בספה איכותית ויפה שתחזיק להם מעמד לאורך השנים.

ניקוי ספה ארוכה מבד בכרמיאל
ניקוי ספה ארוכה מבד בכרמיאל

לא להיכנס ללחץ הכל ניתן לניקוי

הבעיה שעם הזמן כל ספה צוברת לכלוך, אבק, חיידקים וכן גם כתמים. זה יכול להיות כתמים של מזון שהילדים החליטו פתאום שהם אוכלים בסלון מול הטלויזיה, זה יכול להיות כתמים של שתן מהכלב שלנו שקצת התבלבל על מקומו או כל כתם אחר.

בדיוק בשביל זה נועד ניקוי ספות מקצועי! כדי לשמור על הספה שלנו, לחדש את המראה הייחודי שלה ולהסיר את הכתמים אחת ולתמיד! תוכלו לעיין בדף מחירי ניקוי ספות וסלונים שיצרנו עבורכם.

ניקוי ספות מקצועי – איך זה בכלל עובד?

למעשה, מדובר בשילוב בין חומרי ניקוי ייעודיים לבין מכונה ספציפית אבל זה מאוד תלוי מה סוג הספה.

קודם כל חשוב להבין איזו ספה זו, מאילו חומרים היא עשויה ורק אז להתאים את תכנית הניקוי המושלמת.

חומר הניקוי בעצם מכיל אנזים שיודע לפרק את הכתמים השומניים והמכונה היא זו שמסירה את הלכלוך מהשכבות הכי עמוקות של הספה. מדובר בפתרון היעיל, המקצועי, המהיר והחסכוני ביותר שיחזיר לסלון שלכם את המראה המושלם.

צרו קשר להצעה משתלמת

אז למה אתם מחכים? צרו איתנו קשר דרך האתר ותוך זמן קצר אנחנו אצלכם בכרמיאל.

שאלות נפוצות על ניקוי ספות בכרמיאל

איך לנקות בד של ספה?

יש אפשרות לנקות בד של ספה ישנה בשאיבה רגילה אבל אם יש כתמים קשים חובה ומומלץ להזמין ניקוי מקצועי של חברת זוהר בניקיון.

איך מנקים ספה מבד רחיץ?

ניקוי בד רחיץ מומלץ עם מכונה שתפקידה לתת לבד הזרקה יניקה.

איך מנקים ספה דמוי עור?

ניתן לנקות ספה דמוי עור רק עם מגבון ללא אלכוהול בתנועה עיגולית, במידה ואחרי רבע שעה רואים שהכתם לא יורד מומלץ להזמין שירותי ניקיון מקצועי.

דילוג לתוכן