להצעה:
0559395719

ניקוי ספות באלעד

הספה מלולכלת ומלאה בכתמים ואתם מתלבטים מה לעשותמחפשים חברה מקצועית המבצעת ניקוי ספות באלעד? הגעתם בדיוק למקום הנכון!

חברת זוהר בניקיון לא רק מנקים לכם את הספה ומשאירים אותה נקייה מכתמים, אבק ולכלוך, חברת זוהר בניקיון מקרצפים לכם את הספה בשיטה ייחודית שפיתחנו בעצמנו!

אנו עושים שימוש בחומרי הניקוי היעילים ביותר שאף כתם לא יוכל לעמוד בפניהם!

השיטה שלנו מסירה את כל סוגי הכתמים לרבות כתמים שמנוניים, כתמי זיעה, כתמי שתן, כתמי מזון ושתייה, כתמים שנוצרות מיצירות של הילדים כמו גועש, טושים וכדומה…

השילוב בין חומרי הניקוי העוצמתיים שלנו למכשור המתקדם פשוט יגרמו לכם ולאורחים שלכם לחשוב שמדובר בספה חדשה שרק יצאה מחנות הרהיטים.

ספה דו מושבית מסוג אימפלה
ספה דו מושבית מסוג אימפלה לפני ניקיון בעיר אלעד

ניקוי ספות באלעד – איך זה עובד?

ובכן בשלב הראשון, מה שאתם צריכים לעשות הוא פשוט ליצור איתנו קשר. זה יכול להיות דרך האתר, או בטלפון או אפילו בווטצא‘פ. אנחנו אפילו יכולים לתת לכם הצעת מחיר טלפונית בהתאם לסוג העבודה.

בשלב השני נשמח לתאם אתכם זמן שמתאים לכם ונגיע עד לפתח ביתכם. זה נכון שאנו מגיעים לאלעד אבל גם ליישובים נוספים באזור כמו שוהם, מודיעין, חדיד, ראש העין ועוד.

נציג או יותר מטעם החברה יגיעו אליכם ויזהו את סוג הספה. יש הבדל ניכר בין ניקוי ספת בד לניקוי ספת עור הן בתהליך הניקוי עצמו והן בחומרי הניקוי שאנו משתמשים בהם.

ספת בד טבעי מתנהגת לגמרי אחרת מספת בד סינטטי ויש עוד הבדל נוסף בין איך שהכתמים נספגים ונראים על ספת עור או ספת דמוי עור.

לכן מדובר בשלב שהוא סופר קריטי הקובע את תכנית הניקוי שאנו בוחרים. זהו.

מעכשיו כל מה שנשאר זה לנקות את הספה כמו שצריך. את זה כבר תשאירו למומחים שלנו.

ניקוי סלון מעור שחור אמיתי
ניקוי סלון מעור שחור אמיתי

מנקים את כל סוגי הריפודים בביקור אחד

במידה ויש לכם עוד ריפודים הזקוקים לניקוי יסודי, למה לא לנצל את זה שאנחנו כבר מגיעים אליכם הביתה? אנו נשמח לנקות עבורכם את השטיחים, הוילונות, כיסא האוכל של הילדים, הריפוד של המיטה, העגלה או כל מוצר אחר עשוי מבד שיש עליו כתמים או פשוט לא נראה כמו שהוא אמור להיראות. בנוסף, אנו מבצעים עבור לקוחותינו גם ריפוד של רהיטים כמו למשל ריפוד כורסאות וריפוד ספות.

בנוסף, זוהר בניקיון נותנת שירות גם במושבים וקיבוצים באזור אלעד כמו: רינתיה, נופך, כפר סירקין, בארות יצחק, נחשונים, גבעת כח, ברקת, טירת יהודה,גבעת השלושה ועינת.

רוצים להתחדש בלי לקרוע את הכיס?

אין ספק כי אחד היתרונות של חברת ניקוי מקצועית הוא בכל שאנו יכולים לשמר את הבד ואת המוצר לעוד שנים קדימה ולהמשיך להנות מהם ללא כתמים ולכלוך.

אז במקום לרוץ לרכוש ספה חדשה שתעלה לכם כמה אלפי שקלים, פשוט הזמינו ניקוי ספות מקצועי ואנחנו מתחייבים בפניכם שתהיו מרוצים. חייגו כבר עכשיו ואנו כבר בדרך אליכם:) ​​​​​​​

שאלות נפוצות על ניקוי ספות באלעד והסביבה

איך לנקות ספה ישנה?

בשביל לנקות ספה ישנה צריך לבצע שטיפה יסודית לכל הספה מכל הכיוונים והצדדים עם חומר שטיפה מקצועי.

איך לנקות בספה לבנה שכבת צבע?

ישנה אפשרות לנקות שכבה של צבע עם חומץ 5 אחוז של אוסם, אם הכתם לא יורד אז אנחנו מגיעים עם חומרים מקצועיים ומבצעים ניקוי יסודי ומסירים את הכתם של הצבע.

איך מנקים ספה מפשתן?

כדי לנקות ספות מבד פשתן מומלץ להזמין בעל מקצוע פעם בחצי שנה לניקוי מקצועי !

דילוג לתוכן