להצעה:
0559395719

חומר לניקוי ספות

הספה היא אחד הרהיטים השמישים והפרקטיים ביותר שנמצאים בכל בית, אנו יושבים עליה, הילדים רובצים עליה ולעיתים גם חיות המחמד משתתפות בחגיגה.

וכאשר אנו מביטים בה תמיד ניזכר בערגה בימיה הראשוניים כאשר היא הייתה חדשה, יפה ובעיקר נקייה. ריפוד ספות וניקוי ספות הוא מקצוע לכל דבר וכדאי לפנות רק לבעל מקצוע מנוסה שמחזיק ציוד מתקדם וחומרים איכותיים שיתאימו לסוג הבד.

חומר לניקוי ספות מכיל במקרים רבים דגנרטים שמזיקים לסביבה ולדיירים בבית. שימוש בחומרים ירוקים הוא פתרון מצוין שמאפשר לכם להישאר בבית בזמן הניקוי מבלי לחשוש מנזק כל שהוא שיגרם למי שנמצא בו.

חומר לניקוי ספות – איך נדע שמדובר בחומר איכותי

ככל שמדובר על ניקוי של ספות, הדרך הנכונה להבטיח שימוש בחומרים איכותיים היא פשוט לפנות לחברה איכותית. לא כל חומר לניקוי ספות יתאים לכל סוג של עבודה ורק ניסיון רב יביא לתוצאות טובות של הסרת כתמים וניקוי עמוק של הבד.

ניקוי של בד סינטטי הוא פשוט יותר כיוון שהוא עמיד לחומרי ניקוי חזקים יותר ואין לו נטייה לספוג את הכתם.

אם מדובר על בד אורגני כמו כותנה או משי, המצב הוא הרבה יותר מסובך ויש לנקוט בשיטות מקצועיות שמבוססות על ידע רב.

חומר לניקוי ספות הוא רק חלק מהעבודה וישנם גורמים רבים נוספים שיש לתת עליהם את הדעת.

חומר לניקוי ספות – טמפרטורת המים ומינון

ישנם בדים צבועים שעל מנת לנקות אותם יהיה עלינו להיות זהירים מאוד ולהפעיל שיקול דעת. שימוש בטמפרטורת מים גבוהה מידי יגרום לדהייה מהירה ואיבוד צבע של הבד. גם המינון של חומר לניקוי ספות הוא חשוב מאוד, בייחוד כאשר מדובר על חומרים ירוקים עדיין ישנה חשיבות לכמות החומר שבה נשתמש.

בוחנים את הכתם

לא כל כתם ניתן להסרה ומי שמבטיח בטלפון תוצאה מושלמת בוודאי אין לו את הניסיון הנדרש. על מנת לדעת אם ניתן להסיר כתם, יש לבחון אותו היטב ולפעול בהתאם למצב. ישנה גם חשיבות לזמן שהכתם נמצא על גבי הבד, ככל שהכתם יטופל מהר יותר כך הסיכוי להסרתו יהיה גבוה יותר. חומר לניקוי ספות חייב להיות תקני ולא מאולתר. בעלי המקצוע יודעים היכן להשיג את החומרים המתאימים ואת אלו לא ניתן להשיג ברשתות השיווק.

למה לא כדאי לנקות באופן עצמאי?

כמובן שישנן שיטות שונות לניקוי ספות באופן עצמאי, אך לא תמיד כדאי לנקוט בדרך זה. אם מדובר על כתם זניח אז אפשר לנסות לנקות באופן עצמאי על ידי שימוש במטלית רכה. במקרה של כתמים יותר בעייתיים מומלץ שלא לקחת סיכונים ולהזמין בעל מקצוע שיטפל בבעיה.

תוכלו לעזור לי בניקיון מקצועי?

בשמחה. פנו עוד היום לקבלת הצעה זולה ומשתלמת במיוחד! עובדים עם החומרים הכי טובים שיש.

שאלות נפוצות על חומר לניקוי ספות

איך לנקות ספה מפיפי?

כדי לנקות ספה מפיפי מומלץ להתיז מרכך כביסה, אם אחרי כמה שעות עדיין יש ריח מומלץ להזמין ניקוי מקצועי שיסיר את הריחות והחיידקים.

איך מנקים ספה מבד רחיץ?

ניקוי בד רחיץ מומלץ עם מכונה שתפקידה לתת לבד הזרקה יניקה

איך לנקות ספה מקיא?

אפשר לנקות ספה מקיא על ידי התזה של ספריי סנו מקסימה כחול למבייש כביסה אם אחרי 6 שעות יש עדיין ריח בספה מומלץ וחובה להזמין ניקוי מקצועי ככה שנסיר את הריחות והשומן גוף שניתפס בספה.

דילוג לתוכן